Merhaba Lupus anneler yada anne adayları mutlaka vardır. Ben size nasıl tanı konulduğu ile ilgili kısa bilgi verecem 🥳 İlk gebeliğim 4 sene önce oldu. Ve dış gebelik ve ikizdi. Fakültede yattım metotreksat verildi vs. Sonrasında 3 hamilelik daha yaşadım. İlk ikisi 6+2 de diğeri 14 de kalbi durdu. Ardından genetik yapıldı son bebeğe. Genetik sorun olduğu iletildi. Fakültede sadece ben genetik yaptırdım ve pıhtılaşma sorunu olduğu iletildi. Bu arada son 3 hamileliğimde kan sulandırıcı iğne ve hap kullandım. Ardından tayin sonrası farklı bir ile geldim. Ve 2 sene sonra hamilelik kararı aldım. Bu süreçte 30 kg verdim. Sağlıklı glutensiz ve süt ürünsüz beslendim. Beynimi ve bedenimi sakinleştirdim. Bulunduğum ilde özel perinatolog yönlendirmesi ile özel bir genetik firmasında ve Fakültenin romatoloji ve hemotoloji bölümleri ile beraber genetik tahliller yapıldı. Ve lupus tanısı konuldu. Ama aktif olmadığı uyuduğu belirtildi. En büyük etkiside Glutensiz ve Süt ürünsüz beslenmem olduğu söylendi. Şuan 17+6 haftalığım. Ve hamilelik süresince glutensiz ve süt ürünsüz, sağlıklı beslenmeye devam etmem talep edildi. Ek olarakta kan sulandırıcı 4000 ve 150 ecoprin hap kullanıyorum. Hikayemin sonu inşallah güzel bitecek. Biz elimizden geleni yaptık ve teslim olduk. Tevekkül ettik bekliyoruz ❤️ Sizlere de belki farklı bir yol olur diye anlatmak istedim.