Misssitare canım şöyle anlatayım sana benim bir oğlum var 5 yaşına girecek şubatta bir yıl kadar geri çekilme ile korunduk denebilir sonrasında hiç korunmadık yani 4 yıldır. Ben zaten hiç takmıyordum hatta adet olunca seviniyordum iyi bu ayda gebelik yok oğlum biraz daha büyüsün diye. Artık eşim 2. Niye olmuyor demeye başladı ben bu yaz temmuz ayında doktora gittim rahim filmi ve sperm testi istedi ben filmi çekildim tüpler açık bir sorun yok hormonlarım iyi adetim düzenli günü gününe eşimin testi de keza iyi çıktı iki tarafta da sorun yok açıklanamayan infertilite teşhisi aldık . 3 ay yumurta geliştirme çatlama iğnesi denedik gebelik olmadı 1 kezde aşılama denedik yine olmadı bu arada ben 2 kez falan hacamat da oldum kısacası 2. Çocuk olmuyor. Bi süre ara vereceğim tedaviye olmazsa tüp bebek