Gulay123 Merhaba ben yarın 38 haftalık oluyorum bir haftadır meme uçlarım ve kahve rengi bölge çok hassas sızlayıp ağrıyor krem sürmeye başladım belki faydası olur. Acaba bu hassaslık ve ağrı doğum belirtisi mi?
Yasemincifci Gulay123 hormonların yaotığı bir şeymiş cabım ben ebeme sordumda bende 27+5 haftalığım benimdr oluyo arada göğüslerim sızlıyo
Betul2009 Gulay123 valla benimde oluyor hemde 14 15 inci haftalarda başladı şuan 24 haftalığız süt geliyor ucu acıyor kaşıntı tırnak izleri demiyorum bile 🤣🤣