Bayanlar 18 haftalık hamileyim bu hamilelik sürecinde sadece iki kutu folik asit kullandım onun dışındaki vitamin ilaçlarımı ve d vitamini damlasını bile kullanamıyorum aşırı derecede mide bulantısı yapıyor ama kullanmayıncada kendimi çok kötü hissediyorum bebeğim sağlıksız doğar sa diye kendimi suçlu hissediyorum benım gibi hamileliğini ilaçsız geçiren oldumu 🥺