Çünkü döllenme günü tam net belli olmaz. Bu yüzden bir kaç hafta böyle günlerde kayma olur . Bebek büyüdükce ayını ve haftasını net öğrenirler. Ben de doktora gittiğimde önce 5 haftalık olduğunu öğrendim sonra diğer kontrolde 6 haftalık olması gerekırken 6+3 olduğunu söyledi. Bir kaç kontrol 2-3 gün degiskenlık gösterdi şuan tam net olarak günü haftası ayı uyumlu devam edıyor