eda2401 Evet canım yalancı sancı o batmalar, yatıpta kalkarken kramp şeklinde de oluyor bende hafif ayakta kaldığımda kasıklarima ağrı felen giriyor bunların hepsi normal ağri diye geçiyor bebek büyüdükçe tekmeleri kemiklerimize organlarimaza denk getirdigi için bence🥰😂 bende o batmalar,kasık ağrilari 34.haftadan beri var. Şuan 36+3 teyim geceleri zor uyumaya başladim bu bile doğuma belirti artık vücut doğum sonrasına alışmaya çalışıyor🥰Sağlikli su gibi doğumlarimiz olsun inşallah…