Herkeze iyakşamlar. 19 hafta 5 günlük hamileyim. Bundan bir ay önce dörtlü tarama testi yapılmıştı. Bugün de sonuç almaya hemde rutin bir muayene olmak için hastaneye gittim. Doktorum bana testin değerinin normalde 10.000/1 çıkması gerekiyor ken benim sonuçlar 50/1 çıkmış baya yüksek olduğunu ve çocuğumun %80 oranında Down Sendromlu olduğunu riskli bir gebelik olduğunu şuan risk taşıdığımı çocuğumun organlarında sıkıntı olduğunu ve bunun için de ayrıntılı bir teste girmem gerektiğini söyledi.
Özel bir hastene ile görüşme sağladım. Hastane de karından su alınarak bakılabiliyormuş. Böyle üzücü bir durumla karşılaşan arkadaşlar var mı sizlere de sormak istedim.