Bebeğimin hareketlerini 19. Haftadan beri net bir şekilde hissediyorum. Normalde çok hareketli ben aktifken bile tekmeleri hissediyordum ancak bugün uzun süre uzanmama rağmen hemen hemen hiç hareket hissetmedim. Hissettiklerim de çok belli belirsizdi. Sizce sorun mu var çok endişelendim?