minnosss58 27 haftalık gebeyim ama dışardan bakan asla hamileyim demez birde ilk gebeliğim karnım çıkar da bıcı bıcı gezerim diye düşünüyordum hevesli hevesli ama pek belli olmuyor var mı benim gibi olanlar🤭
tgcdnzynp minnosss58 aynı haftayız bende 27. haftadayım ve dısardan gören asla anlamıyor benm 4. gebelik 3. doğum olacak :)
Gokturkmom_ minnosss58 Ayy avantaj kesinlikle 7.ayda belliydi karnım 😂0çatlak doğum yaptım aşırı büyük karnım asla olmadı
pozitifanne06 minnosss58 32. Haftada doğum iznine ayrilcam belgeyi maille atsam olur mu diye sorunca personel kız sen hamile misin dedi düşün o derece belli olmuyodu 😅
minnosss58 tgcdnzynp oo maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım ☺️ ilk gebelik sonraki gebeliklere nazaran daha az belli oluyor da seninkine şaşırdım biraz, aksine erken büyümeye başlaması gerekirdi göbüşün 🤭
minnosss58 Es07 bizde 7′ye merdiven dayadık bakalım 1 2 haftaya bir mucize olup büyüyecek mi göbüşüm 😂
minnosss58 Gokturkmom_ öncelikle çatlak olayı için maşallah diyeyim darısı başıma 🤭 ama insan bi heves de ediyor yani büyüyen karına 😂
tgcdnzynp minnosss58 bence onun nasıl hamile kaldığınla alakası var ilk hamilelikte kiloluydum ve zaten gobeğim vardu hamilelik gobeğiyle kocsmsn oldu bunda sıfır gobekle hamile kaldım ondn minnak göbeğim 😊😊
minnosss58 tgcdnzynp 65 kg ile hamile kaldım şuan 70-72 arası gidip geliyorum goguslerimde çatlaklar oluştu ama henüz karın çatlağım oluşmadı sanırım bundan sonraki haftalarda onlar da olmaya başlayacak 😂 sende durumlar nasıl çatlak açısından
tgcdnzynp minnosss58 benm hamilelikşerimde catlağım hiç olmadı ama ergenlik donemlerimde cok kilo alıp verdiğim için cok catlak ve sarkmam vardı o yuzden ekstra olmadı
minnosss58 pozitifanne06 Yaaa 😂 bende 27 de belli olmuyor diye zırlıyorum burda meğersem benden daha ileri haftalarda da belli olmayan Kader ortaklarım varmış 😂