hulyaduman swlqmeneozpe bende ikizlere hamileyim 16 haftalık ikili test yapılmıyormuş ikiz gebelikte sadece ense kalınlıklarına bakılıyor bence baktır
Frhnemkli swlqmeneozpe doktorum önerdi banada bir takım şeylere bakılıyormuş zaten yaptırcam ama sonuç ne çıkarsa çıksın net bişey deyil zaten doktorun yap dediyse yaptır ama sonuç ne olursa olsun kesin deyil kafana takma önemli olan detaylı inşallah hayırlı haberler güzel sonuçlar alırız
Havin49_ swlqmeneozpe bana yapmadılar ikizlerde doğru sonuç vermiyor dediler bebeklerimin bi hastalığı yok çok şükür erken doğdular küvezdeler ama topuk kanı vs alındı bişey çıkmadı
mor_menekse1 swlqmeneozpe bnde yaptırmadım sonuç doğru çıkmaz demişti Dr Nipt genetik önermişti o zaman bnce boşuna stres olmayın detaylida enseye falan bakyorlar organ taramasi yapyorlar ondaha iyi
duygunisa Ben yaptırmadım canım sen bilirsin bazen yanlış sonuçlar verebiliyor bütün gebeliğin boyunca bu stresi yaşamak bana mantıklı gelmiyor en doğru kararı eşin ve sen vereceksin