ftmysn01 Kızlar merhaba adetime 9 gün var ama yumurtlama dönemimde. Beri sağ kasıgımda bir iğne batması gibi ağrı oluyor ara ara belime kadar da yayılıyor böyle ağrı yaşayıp gebelik oluşan oldu mu hiç merak ediyorum 🥹
Yengec07 ftmysn01 bende de öyle koku vs yanma kaşıntı yok ama bakteri varmış ,pcr de öğrendim ,kültürde çıkmıyor Yumurtlama dönemi demşsiniz ,onun ağrısı da olabilir