Kızlar 8 ocakta çatlama iğnesi yapıldı iğneden 12 gün sonra kan verdim 1.8 çıktı dokruma söyledim tekrar kan vermemi söyledi fakat korkumdan veremedim. Dün ve bugün bat zamanımdı fakat olmadım. Hala pozitif olma durumu var mı? Çatlama iğnesi gecikme yapar mı?