Merhaba hanımlar 3 gün önce doktora gittim. Ultrasonda 1 yumurtanın çatlamış ve önünde sıvı birikmiş dendi. 60 gündür adet olmadım.inanılmaz kendimi halsiz ,bitkin hissediyorum.Geceleri midem bulanıyordu bugün gün boyu bulandı. Erken gebelik olabilir mi belirtileri nelerdir?