P16 dyggysy evet yükseldi iki günde bir gidip kan veriyordum o heyecanla 🥰şimdi 6 buçuk aylık olduk bile zaman çok hızlı 🥲
dyggysy P16 ayyy çok teşekkür ederimm, Amin Amin hepimiz sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻
dyggysy ilknuryvz En son cumartesi betama baktı doktor yarın perşembe çağırdı hiç betama baktırmadım çok merak ediyorum 😭 Birde neden bu kadar ara verdi acaba onu da anlamadım 🥹
ildemblcc Kızlar merhaba adetime 2 gün var daha sabah test yaptım 15 dk sonra falan silik çizgi çıktı nasıl görsel yükleyebilirim bakar mısnız 
ildemblcc hilalaselll4 inşallah Allah isteyen herkese versin , çikolata kistim var çok korkuyorum engeller diye
ilknuryvz dyggysy eğer artış sağlıklı ise sürekli kan vermenize göre yok. Gün sayısıyla betanızı çarpıp ona göre randevu vermiştir endişelenmeyin.
ilknuryvz dyggysy Rica ederim ne demek kontrole gidince beni de güncelleyin güzel haberlerinizi bekliyorum 🥹❤️
dyggysy ilknuryvz ilknur hanımcım, çok şükür 5+6’da gittik, 7+6’da kalp atışı için çağırdı inşAllah bu eşiğide atlatırız 🤲🏻🥰