Arkadaşlar merhaba ya bende göbek fıtığı var Küçükken iki kez ameliyat oldum ama tedavisi yokmuş ne yazık ki şimdide hamileyim ilk hamileliğimde de çok zorlanmistim göbeğim büyüdükçe o da büyüyordu şimdide aynı ağrısı çok var baskı yapıyor arada duydumki sezeryan sırasında onu da yapabiliyormus aranızda böyle olan var mı?