Bu 3 bebek arabasını bugün inceledim. En içime sinen rahat kapanmasından dolayı bagi oldu. Ancak prego’yu da mağazada çok övdüler. Tuhaf bir şekilde taşımaya kalktığımda ikiside aynı ağırlıkta gibi hissetim. Birde maxi cosi yi nedense bir türlü açıp kapatmaya alışamadım, belki bugun ilk defa denediğimden bilmiyorum. Aslında kafamda direkt o vardı daha hafif olduğu için. Sizler ne aldınız tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🌺🌺🌺