ozlemyilmaz60 Ben de çorabı gün içinde zor giyiyorum, işteylen özellikle bacaklarımı kesiyor. Bana hamile varis çorabı giy demişti ama diz altı giymek kolay geliyor, hiç giymemektense onu giyiyorum, kestiği zaman da çıkarıyorum. Çocukla zor evet, akşamları Leslie falan yapıyorum ben de bazen çocukla, ona da oyun gibi oluyor 😊 inşallah sağlıcakla bu süreci atlatmak nasip olur bizlere