hmerve20 evet iki doğumumda da 5 cm ile yattım hastaneye . ağrım da yoktu suni sancı baslattılar hemen. ilk doğumum da epidural aldım 6 cm da yarım saat içinde 10 cm acılma oluverdi doğuma gittim
epidural alınca ağrı olmuyo sanmayın olmaya devam ediyo
doğuma gittim ama ıkınamadım düzgun kestiler epizyotemi yaptılar dikiislerim 20 gunde tam iyileşti
ikinci doğumda epidural almadım nasılsa ağrıya cok faydasu yok diye
on cm e kadar çok iyi tolere ettim çatala oturunca mahvoldum cok zor doğurdm 45 dk cebellestim tüm kılcal damarlarım patladı bebek 4 kiloydu belki de o yuzden
ama doğumdan sonra 3 gunde iyileştim kesi yoktu bir iki yırtık dikişi vardı okadar
şimdi üçüncü doğumum ve sezeryan olucam gucum yok normal doğuma ıkınamıyorum ben mahvoluyorum