İlk gebeliğimde gidip çok memnun kaldığım için Güzelyalı Hastanesi’nde Celal Ardıç bey ile takibimi sürdürdüm. Hastane ve doktor deneyimim çok iyiydi bu yüzden ikinci gebeliğimde de aynı yeri ve doktoru tercih ettim şu an 22.haftadayız.
Hastanenin tek olumsuz yanı ücretlerinin yüksek olması,yüksek ücret diyorum ama listede altlarda kalır bence.Buranın üstünde fiyat veren 4-5 hastane daha var Adana’da. Tamamen bütçe meselesi.Benim motivasyonum şu oldu; en fazla kaç kez doğum yapacağım en iyi hizmeti almak,iyi elektrik aldığım yerde olmak isterim .