Merhabalar daha önce emzirme atleti kullanıp deneyimlemiş olanlar memnun kaldınız mı gereklimi bnde oglumun zamnndan kalam 1kaplı 1kapsız emzirme sütyeni var çarşamba günü dogumum var ama gışarı çıkarken kapşı emzirme sütyeni daha pratik olur gbi geldi bana alınmalımı alınırsa kaç tane alınmalı kullanışsız birşeyse elmde kalsn istemiyorum