Merhaba. 34+4teyim. Doktorumun kliniği var, dış doktor olarak doğum ve ameliyatlarını yaptırıyordu. Anlaşmalı olduğu hastane değişmiş ve yeni yıl ile gelen zamlarla karşılayamayacağımız bir meblağ söylendi hastane tarafından. Bu haftamda doktor değişikliği yapmak ne kadar mantıklı sizce? Yapanlar oldu mu?