sabahtan beri sırtımdaki ağrı geçmiyor. 37+2yim. uzanıyorum yine geçmiyor. doğum belirtisi mi?
ecekt ılık su ile duş alabilirsiniz rahatlatır. Bir de sırttan çok bel ağrısı olması lazım
elinaz1 teşekkürler