Zelihaurgun Kızlar 35 haftalık hamileyim Diyarbakır genesiste Pınar hanıma gidiyorum şansıma Pınar hanım tam benim Doğum zamanı evleniyor izne ayrılıyor Mahmut beye de gittim o da sanırım gidiyormuş var mı bu ikisi dışında önerebileceğiniz doktor??
Lemann Zelihaurgun ayy canım kusura bakma yeni gördüm 😒 benim 32 haftalık oldu şuanlık bir sıkıntı yok normal düşünüyoruz. Sağlıkçıyım bende genesiste çalıştım bir yıl kadar ordan da tanıyorum Fatma hocayı tavsiye ederim yani
Yunusilan Zelihaurgun onu bilmiyorum canım bende doğumda memnun kalırsam bi daha olursa tekrar giderim şimdiye kadar herşey çok iyi gidiyor bakalım
Zelihaurgun Lemann çok teşekkür ederim ☺️ izin bitimine rapor lazım oluyor bilirsiniz diğer hocalar veriyor Fatma hoca da veriyor mu bir de sezaryen ücretini biliyor musunuz
Lemann Zelihaurgun evet rapor veriyor sezaryen ücretini de tam olarak bilmiyorum ama sanırım 1500 1800 arası arkadaşım da onun yanında sezaryen yaptı o civarlarda demişti ben daha sormadım fiyatları bir sonraki kontrol de soracam inşallah
Rehberlikciozge Zelihaurgun sezaryen 2 bin normal 1600 tl. Eğer memursanız bu fiyat üzerinden kurum indirimi de yapılıyor