YyyyYasemin
Merhaba, benim bebeğim 25+2 de doğmuştu ve yaklaşık 1 aylıkken 900 gr iken açık ameliyat şeklinde pda kapatma oldu çok şükür düşündüğümüzden çok daha kolay atlattı. Sonra toparlanıp kilo almaya başladı ve entübeden çıktı şükürler olsun ondan önce durumu kritikti ameliyat tek seçenekti bizim için🙏🏻 eğer orta büyüklükte ise kasık ya da koldan girerek kataterle kapatıyorlar ki o çok daha kolay ve az riskli bir işlem.
Bebeğinizi kilosu da haftası iyi şu an, inşallah sizinki bizimkinden çok çok çok daha kolay geçer sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻🙏🏻