Rumusugur balmumu2 belirtilerin neydi canım varmıydı Benımde 4 gün oldu gecikmeli dün test yaptım ama negatif çıktı
balmumu2 sseymamoms NİMO ve B-good asla güvenmeyin kan testi sonucum çıktı 0.05 yok yani o kadar kötüyüm ki şuan 😭
Rumusugur balmumu2 üzülme canım benım adet olcam diye bende korkuyorum Rabbim en güzelini nasip edecek bize 🤲😞