Daisyy000 elam11 Benim donmedi sezaryen oldum. Sakın döndürmek için ekstra bisey yapmayın, hareket vs. Bebek eşinden ayrılabilir,kordon dolanabilir, böyle şeyler doktor kontrolünde yapılmalı,risk almayın.