zeynepinizx Oğluma detaylıda gördüler, bir kaç defa daha girdim yine duruyordu parlaklık risklerden bahsettiler, hiçbir şey olmayadabilir enfeksiyon geçirmiş olabilirsiniz, ya da amniyon sıvısı yutmuş olabilir dendi, çok şükür oğlum 2,5 yaşında şu an çok sağlıklı.👌🏻