cqdem Kızlar 7 haftalık gebeligim var 3 gündür yemek yiyemiyorum midem cokk kötü nasıl olucak böyle. İlk hamileliğimde yaşamadıgım şeyler yaşıyorum 😌 cok mutsuzum gebelige son verme düşüncem bile oluyor çok zorlanıyorum psikolojik olarak 3 yasınds ogluma yetemiyorum artık
aslans cqdem aynı durumları yaşıyoruz. Mide gazı aşırı oluyordu bende folik asiti gece içmekle çözüm buldum o beni biraz rahatlattı. Benim de üç yaş oğlum var. İlk zamanlar çok zorlandım şu aralar daha rahatım
cqdem Duygu degişimlerinden bahsetmek bile hissetmiyorum midem bulandıkça gerginligim daha çok artıyor.. İkl gebelikte hiç mide bulantısı koku hassasiyeti olmamıştı, herşeye öğürür oldum 🫣 umarım benimde geçer