Ynckpgn ece5465 ben Oksopar iğneyi her akşm saat 11 de vuruluyorum corasprinde her sabah 9-10 gibi kullanıyorum kahvaltıdan sonra ama bazen daha geç te kullandığım oluyor bir iki saatten bişey olmaz
Ervaa2534 ece5465 ben hap kullanmıyorum mide ağrılarımdan dolayı ama oda sabah kahvaltıdan sonra genelde
ece5465 Ynckpgn bende sizin gibi yapıyorum da coraspirin akşam kullanın daha etkili yazanlar gördüm de
Ervaa2534 ece5465 ilaç bitmeyene kada eczane vermiyor benim aczanem tanıdık bana emanet olarak vermişti günü gelincede rapora eklemişti bide doktorum 3 aylık yazdı ben hepsini aldım evde 3 ay boyunca daha hiç almiyicam
canan_55 ece5465 sabah kahvaltıdan sonra hapı alıyordum akşam yatmadan önce de iğneyi yapıyorum 32 hafta olunca hapı bıraktım artık doğuma kadar iğneye devam edicem
ece5465 asl2912 kılcal damara denk gelince morarma oluyor hatta bazen iğne çektikten sonra kan geliyor