aaaaa1864 Kızlar giden var mı randevuyu aldık ayrıntılı ultrason için fiyat olarak en uygunu bu doktor nasıl ilgileniyor mu merak ettim
nurrr258_ aaaaa1864 Kesinlikle çok ilgili bir doktor. Ben gittim güler yüzlü çok titiz biri. Aynı şekilde yanındaki asistanı da bizimle çok ilgilendi
V-KARA Biz de ufuk beye gittik yılbaşından önce çok ilgili alakalı detaylı anlayımı olan bi redyoloji uzmanı kendisi. Fiyatının uygun olma sebebi de özre kliniğini yeni açmış olması. Öncesinde hüma hastanesindeydi ordan tanıyorum ben de için rahat olsun çok samimi güler yüzlü ve bebeğin her ayrıntısına bakıp sana anlatan gösteren bi doktor sen de memnun kalırsın
hazalgunes_ Ben de ufuk beye gittim fiyatı en uygun olandı ama çok memnun kaldık her detayıyla bebeğime baktı çok güzel ilgilendi fotoğraf verdi ilk gebeliğimde de bilseydim ona giderdim gerçekten fazla para verip de huzursuz ayrıldığımız çok yer olmuştu ufuk beyi canı gönülden tavsiye ediyorum kızlar Fiyatı kliniği yeni açtığı için uygun tutmuş önceden hümadaymış aklınızda soru işareti kalmasın ucuz acaba kötü mü bakıyor demeyin
V-KARA rabiauns38 ultrason odasını 2ye bölmüşler arada bi cam paravan var sadece. Ultrason odasına başına toplanılması zaten doğru değil ama hemen yanında eşin seni görebilir duyabilir sen de eşini görebilirsin ya da herhangi bir yakının. hem senin tam karşında duvarda hem de yakınlarının olduğu bölümde LCD ekran var aynı anda görebiliyosunuz bebeği yakınların baştan sona kadar video fotoğraf alabilir. Renkli çıktılarını da veriyo zaten zarf içerisinde
hazalgunes_ rabiauns38 evet evet eşimle gitmiştik onun da karşısında ayrıca bir ekran vardı çok iyi düşünmüşler normalde odaya bile almazlar burası onları da düşünmüş biz çok memnun kaldık Verdikleri fotoğraf da tam çerçevelet bebeğinin odasına koy oldu gerçekten yine olsa yine ufuk beye giderim
ddnsm Çok ayrıntılı bakıyor, en az 20 dakika sürüyor, heryerini gösteriyor bebeğin, konuşkan biri. En ince ayrıntısına kadar atlamadan bakıyor. Ben çok memnun kaldım
aaaaa1864 Bugün gittim o kadar güzel ilgilendi her detayı tek tek anlattı ki iyiki diyorum kliniği de çok temizdi fotoğraf vermek için bile ayrıca kaç dk bizimle ilgilendi yüzünü görmemiz için fiyatından dolayı şüpheniz olmasın yeni açıldığı için böyleymiş asistanı da ayrıca güler yüzlü kibar biri