ilenf sor canım istediğin kadar bilgim olursa seve seve cevap verırım ben lasvegastayım doktorum türk o yüzden çok çok rahatım ama perınatolog doktorum yabancı iletişim konusunda hiçbir sorun olmuyor aklında soru kalmasına asla izin vermiyolar her konuda yardımcı oluyolar translate bağlatıyolar dil konusunu o sekılde cozuyorsun ama dediğim gibi aklına takılan en ufak soruyu bıle soruyorsun üff püff asla yok sabırla hemsırelerde doktorlarda hareket edıyor. Ben hep dıyorum hastaneye gıdınce kendımı onemlı biriymiş gibi hissediyorum ama çıkınca yine normal insan oluyorum 😀😀😀 miamide aslında çok var istediğiniz sekılde dogum için gelen hatta instagram hesabıda vardı karsıma sureklı cıkıyordu bu aralar goremedım bakıp atarım linkini size ama 30 haftalıkken herseyı halletmeniz gerekıyor ki buraya gelip dogum surecıne baslayın