Bende aynı şekilde ağrı yaşıyorum 16. Haftada başladı şuan 23. Haftadayım MR çekildi hiç bişey çıkmadı önceden hep sağ tarafta ağrı üzerine yatamama yürüyememe oluyordu ara ara şimdi ise 3 4 gündür sol kalçamda sıkıntı var özellikle bacak arası ağrı yapıyor üzerine yatamıyorum sürekli orda bir rahatsızlık var zor bir süreç insanı psikolojisini etkiliyor doğumdan sonra geçecek diyor doktor ama daha çok yolum var🥺 Allah herkese kolaylık versin