inl11 ben hastaneden memnunum, doktorumdan da çok memnunum. Emel hanıma gidiyorum çok naif ve ilgili. Hastanenin gebelerine ücretsiz gebe okulu var ebenin ilgisi sıcaklığı önceden tanışmak çok iyi geldi. Ücret olarak diğer hastaneden farkı var mı bilmiyorum sendikasız 1800 sendikalı 1400 tl tek muayene