berz Kizlar magnezyum kullanmak istiyorum içinde b6vitamini var eskiden sağlık ocağı gebeler b 12kullanamaz demişti ama multivitaminlerin icindede b12var anlamadım
glcn_61 berz haftaya D vitamini ve B12 başlayacak doktorum değerlerim çok düşükmüş kullanamaz diye hiç duymadım
aybarsotti berz ya bu sağlık ocağındakilerden bıktım valla bilimden bihaberler ya B12m o kadar düşüktü ki, hem dilaltı sprey hemde iğnesini kullandım 1 ay . Doktorum kullanmazsan daha da düşerse sıkıntı demişti
3oglanannnesi sarilale123 bana dpktorum iğne yaptıramazsın dedi fısfıs formunu kullanabilirsin sadece dedi
egehaninannesi_ Benimde b12 çok düşüktü doktorum verdi kullanılmaz diye bişey demedi bu sefer kansızlık problemi olur daha çok düşerse dedi
sarilale123 3oglanannnesi benimki aşırı düşüktü ve ilaç emilimi çok azmış gebelik öncesinde kullanmıştım çünkü hiç artmadı.oda önce iğne verdi 10 günde bir oldum şimdi sprey verdi o bitince
Momsell En başından beri ayrıca b12 kullanıyorum hem de dilaltı formunu. B12 değerim gayet iyi şuan ama yine de doktorum devam etmemi b12’nin bir zararı olmadığını söyledi.