tugcekurtby hamileliğim boyunca benim de olmustu maalesef. Fitil veriyodu doktorum 3 gun gece yatmadan onu kullaniuodum bi kac hafta sonra tekrar oluyodu. Tek kullanimlik toz da veriyodu ilk baslarda ama o pek ise yaramayinca fitil vermeye baslamisti. Bende kasinti vs olmuyodu sari ya da yedil akinti oluyodu sadece. Hamilelikte olmasi normal kabul ediliyor bide bu. Ama doktora mutlaka gidilmeli. İhmal etmeyin ilerlerse ciddi sorunlar cikabilir cunku.