parss_ Çarşamba beta değerim 6200 bugün cuma günü 9600 ama bugün doktor karın usg de kese görünmedi canım sıkıldı daha önce de dış gebelik geçirmiştim vajinal usg istemiyorum ama be yapmalıyım
leblebi_ parss_ ben 4 haftalıkken kese ultrasonda görünmüştü alttan muayne olup netleştirmenizi tavsiye ederim
crnk94 parss_ 5+5te görünmüştü benim kesem normal ultrasonda başka bir doktora daha gidin içiniz rahat etsin
Eda42_ parss_ Bu değer ile kese görülmesi lazımdı vajinal dan baktırsaydiniz keşke içiniz rahat eder di vajinal korkulacak birşey değil kii bende hamilelik olmuştu hep vajinal bakıldı bir zararı olmadı