fatmaa51 gebekelebek yaştan dolayı demiş olabilir ama diğer değerler düşük risk gösteriyor yinede kendiniz bilirsiniz tabi
-Papatya33 gebekelebek pap a mom değerleri düşük olunca erkek diyorlar. Bende tuttu ama bilemiyorum. Kesin olunca haber eder misin ☺️
aybarsotti -Papatya33 pap a değil free bthcg değeri 50 altında olduğunda erkek üstü kız diyorlar. Burda da 50 üstü kız gibi sanki🥹
sevgidemrr Bende 2 gün önce ikili tarama sonucu gösterdim doktoruma seninki de benimkine benziyor canım doktor bir problem olmadığını söyledi bana
gebekelebek Deletedmom_8793 zaten ilk işim hemen ona sormak oldu bir şey olmadığını düşük risk olduğunu 3lü testi yaptırmayın kafanız daha çok karışır dedi acaba yaşım ileri olduğu için mi bu risk çıktı
neolsunn Bende verdim ama e mabızda göremiyorum doktor kendisini çıkarttı bunu yoksa e naozda gördünüz mü
selenemoon neolsunn bende dün gittim doktora e nabızda iki değer görünüyor doktora gidince böyle grafiğe döküyor