EliffG Arkadaşlar merhaba Buhara hastanesinde daha önce Doğum yapmış kimseler var mı acaba ? Şikayetçi olan çok var memnun olanda var kararsız kaldım. Varsa kimse cevap yazabilir mi?
ZeynepH EliffG ben yaptım bu sorun olmadı ebeler gayet yatıştırdı valla devlettense özel iyi normal yaptım bu arada sezeryan yapanları bilemem
EliffG Herkes başka bir şey söylüyor. Farklı deneyim yaşıyor yaşamadan bilemeyiz bizde. Her ihtimaller her hastanede var gibi geliyor bana. Başka bir doktor veya ebe de elinden düşürebilir diye düşünüyorum. Yine tereddütlerim var elbet.
Asiacr Bende buharada dusunuyorum. Bebegi dusurecekse bir doktor memorial da da dusurur medikal parktada. Ben ortam hijyen ilgi alaka kismina bakiyorum.