feyzasali Adet olamıyorum diye doktora gittim gebelik var mı diye kan tahlili yaptı ama sonuç yetişmedi ilaç verdi olunca tekrar gel bakalım dedi e nabizdan sonuca baktım beta 1373.00 çıkmış hamilelik mi oluyor bir tane 2 yaşına girecek kızım var şok olduk
feyzasali Es07 muayene etmedi adet olamıyorum dedim en son adet 4 Aralık oda ilaçla oldum dedim beta bakalım ilaca başlayalım adet olunca gel dedi ama beta sonucu yeni çıktı
feyzasali Ceylnnn yaa teşekkür ederim hiç beklemiyorduk çok korkuyorum kızım küçük ve çok hareketli ne yapacağım bilmiyorum 🥹
tgbnur41 feyzasali ay onu bende becerememiştim hiç canım 😅 ve bu arada tebrik ederim bencede doktora tekrar gözük ve ilacını kullanma tehlikeli çünkü