taze_annee_ 2paket 1numara 2paket 2numara almıştım 1ayda bitti diyebilirim. İlk zamanlarda çok gidiyor bez. Şuan 2ay 17günlük oğlum yaklaşık 3haftadır 3no kullanıyorum. İlk 2hafta 1kullandıö sonra 2ye geçtim 2paket bitince 3ten devam ettim. Molfix kullanıyorum memnunum şuanlık