buketdeniz19 rukiyeakskl canım stresten gecikmiş olabilir 1 ay gecikme var ve test negatif hani geç döllenme bile olamaz çünkü 1 ayda çıkardı olsaydı eğer
Rumusugur 18 Ocak ta adet olmam lazımdı hiç gecikmezdi 1 gün2 gün anca geciktirdi test yaptım negatif çıktı sizce ne yapmalıyım kızlar çokta istiyorum pozitif olsun 😞
Perim2 Rumusugur stres neden oluyor bu gecikmelere malesef aynı şeyleri yaşıyoruz korunmaz ilişki olduğumda bu regl düzeni diye bir şey kalmıyor
Aybklc Rumusugur canım benim 31 aralıkta olmam gerekiyordu hala regl olmadım testler hep negatif pazartesi doktora gidicem
Rumusugur Perim2 2 buçuk yıl oldu olmuyor hiç bir sorun yokken çok istiyoruz inşallah gebelik vardır ya
Mutlubiriol Rumusugur yumurtlama takibi yapıyor musun yumurtlama gecikince afetse gecikiyor dolaylı olarak
buketdeniz19 rukiyeakskl hormonlarına baktır istersen prolaktin yani süt hormonun yüksekse de adet olmayabilirsin yada geç olabilirsin canım