mercanasel Benim gibi heyecanlı bekleyiş içinde olan hanımlar nasılsınız ne gibi belirtileriniz var benim kasık ağrısı ve bel ağrım var sizde durumlar nasıl ??
mercanasel ilkiminannesi baya net maşallah Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 benim tek embriyo çıkmazsa diye korkuyorum yarın bakıcam inş. Çıkar 😊
ilkiminannesi mercanasel Eğer çıkmazsa moralini bozma her embriyo erken yerleşecek diye bir şey yok içini ferah tut bu süreçte stres yapma sakın
mercanasel ilkiminannesi inşallah canm bi evladm var onda 2 embriyo konuldu kardeş istedik nasip olursa bu tek embriyo olarak istedik hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲🏻💕
mercanasel ilkiminannesi dün dayanamadım yaptım çok silik bi çizgi 🥰🥰 ama burdan nasıl atılıyo bilmiyorum
mercanasel ilkiminannesi nimo ama 4 gün için normal bence silik olması yarın yine yapıcam 6. Gün olucak daha belirgin olur enazndan çarşambada kan vercem