sarilale123 ekdioo 14+4 teyim fetal DNA sonucunda kız dedi, ben aldım bile birşeyler hep bu anı bekliyormuş gibi😂
nazli0306 ekdioo 13+4 kız dendi bana değişmez inşallah 💕 kaşık ve bel ağrım oluyor arada onun dışında iyiyim
ekdioo derryaaneva uff böyle çok emin konuştu benimkide ama güvenmiyorum detaylıya kadar alışveriş yapmamaya karar verdim 😂
sarilale123 ekdioo hastane çıkışlarını neredeyse zıbınlarını tamamladım diyebilirim eğer ismi kesin olsa, isimli tulumunu bile yaptıracağım çok istiyordum Bir kızım olmasını o yüzden bu hevesim😂😂
fkurtba bana da doktor erkek diyorum dedi 14+2 de bacak arası da verdi bakalım 18 de tekrar randevum var emin olmasa bacak arası usg vermezdi diye düşünüyorum sizce
derryaaneva branne sanmıyorum yaa yine de tekrar gittiğinizde kesin söyler bence bana alışveriş yapabilirsin demişti ama ben bekliyorum yine de
Necc86 Benimde 16. Haftada erkek dedi. Ondan önce hiç birşey söylemem sağlığı öncelikli dedi. Bakalım sağlıklı gelsinlerde. Kız erkek ayrımım yok çok şükür ama insan kızım yada oğlum diye sevmek konuşmk istiyor 😄🥰
ekdioo branne benimde ilk gebeliğim aynı şeyleri söyledi yani bendeki öyle bir şans ki %90 kız dese bile hep süprizlere açığım ne olur ne olmaz diye ama deli gibi kız istiyorum %90 diyince insana kesin gibi geliyor 😂
beyzarkn 13 haftada doktor %80 erkek dedi ama değişebilir 2 hafta sonra net belli olur dedi bize de bir oğlum var 1 tane se de kızım olmasını çok istiyorum