irmkkck Hafdayım , bazı günler özelikle geceleri daha hassasken bazı günler hiç bir ağrı sızı hissetmiyorum endişelenmeme sebep oluyor sizde de böyle durumlar yaşanıyor mu ?
fatmaa51 irmkkck evet geceleri benimde çok agriyordu sağa sola doğru dönüp yattığın için yük bi tarafa biniyor öyle ağrıdığını düşünüyordum sonra bi gelip giden belirtiler hemen acile gittim ama vücut hamilelige alışıyormuş ondan böyleymis
aselimdurum irmkkck bende 10+2yim göğüs hassasiyetim bitti denecek kadar azaldı zaten onun harici bir belirtim yoktu şuan hamile değil gibi oldum ne kasık ağrısı ne hassasiyet hiç birsey kalmadı haftaya cuma randevum bakalım umarım bir sorun yoktur endişeli oluyorum ister istemez
irmkkck fatmaa51 benim de haftaya doktor kontrolüm nasıl geçecek zaman bilmiyorum, inşallah her şey yolundadır
irmkkck aselimdurum benim de haftaya cuma günü kontrolüm, inşallah hiçbir sıkıntısı yoktur bebişlerimizin, benim de tek belirtim göğüs hassasiyeti idi şu an yok denilecek kadar az o endişelendirdi açıkçası
aselimdurum irmkkck bence vücudumuz o hormonları güzel tolere etti o yüzden birde zaten bu ikinci trimestere yaklaşılan dönemlerde çoğu kişinin belirtileri bitermiş Allah’ın izniyle ben eminim olumsuz bir durum yoktur 🤲
aselimdurum irmkkck mesela bende kasık ağrısı falan da hiç kalmadı sadece afedersin gaz ve şişkinlik var
fatmaa51 irmkkck çok aklınıza takılıyorsa acile gidin hemen muayene yaparlar aklınızda soru isareti kalmaz
irmkkck aselimdurum bende hapşırınca ya da öksürünce ara ara kasılma oluyor onun dışında gaz sancısı bende de var 🫠 Bu süreçte ev işi yapabiliyor musunuz eskisi gibi?
aselimdurum irmkkck süpürge işini çok yapamıyorum onun harici diğer işleri yapıyorum da evi eşim süpürüyor 😃