Benim iki düşüğüm var ikisinde de kanama alanım vardı sizin gibi.. 12.haftada geçiyor genelde.bol bol dinlenin..benim dusuklerimin sebebi kanama alanı değildi ama tetiklemis de olabilir. Her ihtimale karşı dikkat edin .sağlıcakla kucağınıza alın insallah