Kızlar selam gebelik düşünüyoruz. Geçen yıl mart ayında hamile kaldım kimyasal gebelik dediler ve kürtaj oldum. Sonrasında 2-3 aydır tekrar deniyoruz. Bu ay baya gecikince kan verdim dün sağlıkocağına negatif çıktı. Neden sizce yaşayan veya bilgisi tahmini olan var mı? Pazartesi gidicem kadın doğuma