buketdeniz19 cerenxertan çok normal aynı şey bendede var sol tarafıma yatıp dizlerimi çekince geçiyor bi dene istersen canım sende
Seloloo cerenxertan ayy başlarda bende de öyleydi trendyoldan basur yastığı alıp her yerde hep onunla oturdum rahatlattı şuan 36+2 yim hâlâ kullanıyorum