Kızlar selam, 16+4 haftalık gebeyim ve bu düşüğümle birlikte 4. Gebeliğim 2 tanede 11 ve 7 yaşlarında çocuğum var.Diğer gebeliklerimde bu kadar stres ve kaygı bozukluğu yaşadığımı hatırlamıyorum illa ki vardır ama bu kadar değil.Hormonal mi artık bilmiyorum elimde olmadan sürekli gergin ve stresliyim bebek içinde bunun sağlıklı olmadığını biliyorum ama elimde değil bu şekilde süreç geçiren oldu mu? Hiç birşeye tahammülüm yok🥺