Adet oldum sandım o ay da rahim filmine giriceltiö anastexi verecekleri için kan verdim ve betam 91 çıktı hamileyim diye sevindim doktorum ya dış gebelik ya da düşük yapıyorsun dedi 2 gün kan verdim ama değerim hiç sağlıklı artmadı ve rahim kalınlaşması yoktu sonra doktorum kürtaj yapmaya karar verdi rahimden parça alıp gönderdi gebeliğin içerde olmadığı tespit edildi bu ara tabiki kese hiç gözükmedi en son baktı sol tipe yapışmıştı sonra kemo iğnesi yani mtx iğnesi yapıldı sonra evdeyken fenalaştım gittim kanama başlamış az birşey sonra doktorum yatış yaptı 1 saat aralıklarla tansiyon ölçüldü sürekli kanama devam etmemesi işin tedaviye başlandı ve tekrar iğne buruldum sonra yavaşça değer düştü kanama durdu 6 ay korunduk sorma rahim filmi önerildi tekrar girdim tüplerim dalan temiz çıktı hep sonra ki ay direk hamile kaldım şuan 19 haftalık hamileyim