yagmuryig Merhabâ bır oğlum var adı yiğit Alp eğer cınsıyet kızsa jsım konusunu düşünmedim yiğit Alp ısmıne uygun jsım varmı erkek olsa ısmı hazjr ama kız ismi beni zorladı🥰
annekiz6141 yagmuryig yıgenımın ismı Afranur Erkek olanda yiğit benım kızda Azra ela ıkıncı gebelıgım dusundugum ısım var ama bakalım esım ne dıcek bılmıyorum 😄
yagmuryig bektastugce Umay Ece veya Umay ada istiorum esım dıo güzel degıl uyumlu olsun dedı erkek olursa belli aras ege
bektastugce yagmuryig çok güzel aslında istediğiniz isimler eşiniz de sizinle aynı fikirde olsaymış keşke kulağa hoş geliyor ☺️
bektastugce yagmuryig bencede gerçekten çok güzel açık aşık söyleseniz benim çok hoşuma gitti benim istediğim olsun diye belki kıramaz sizi eşiniz☺️
bektastugce yagmuryig yok bu olmaz sanki gibi yinede en iyisini elbette siz bilirsiniz eslem güzel aslında ama sizin söylediklerniz daha güzel🥰
bektastugce yagmuryig Allah canlarını sağ etsin yeterki bidaha olursa onu da eşiniz koyar hem annenin içine sinmeyen isim bebeğe hayırlı gelmiyomuş öyle diyorlar yinede en iyisi sizin istediğiniz bence🥰🥰